خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس‌ راه استان:

تمام محورهای همدان باز و تردد به صورت عادی در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۳۴

جانشین رئیس پلیس‌راه استان همدان از اجرای ۵۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای کوهستانی استان خبر داد و گفت: تمام محورهای استان باز و تردد به صورت عادی در جریان است.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار کرد: بارش باران از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان در اکثر محورهای استان همدان آغاز شد و طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا اواخر روز سه‌شنبه این موج بارشی همچنان در استان همدان فعال خواهد بود.

وی افزود: نیروهای پلیس‌راه با هماهنگی راهداری با برنامه‌ریزی‌های قبلی در محورهای کوهستانی سطح استان مستقر شدند تا با ارائه خدمات مطلوب در خدمت هم‌استانی ها و هموطنان عزیز باشند.

وی تصریح کرد: از شروع موج بارشی با اعلام ونظارت پلیس راه در استان ۵۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح محورهای کوهستانی استان همدان انجام شده که شامل گردنه اسدآباد، گردنه همه‌کسی، محور گنجنامه- تویسرکان، محور همدان-بیجار، گردنه سوباشی و گردنه دولایی شهرستان تویسرکان است.

سرمدی با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی همچنان در سطح راه‌های کوهستانی استان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس‌راه  تمام محورهای استان باز و تردد به صورت عادی در جریان است.

وی با تأکید بر مجهز بودن خودروی مسافران به تجهیزات زمستانی گفت: از همه هموطنان و هم‌استانی‌ها خواهشمندیم چنانچه قصد تردد در محورهای کوهستانی استان همدان را دارند حتماً خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و از پربودن باک بنزین، سالم بودن سیستم برف باکن، به همراه داشتن لباس گرم اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز