خبرگزاری کار ایران

جریمه هفت میلیارد ریالی شرکت توزیع تجهیزات پزشکی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۳۵۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده گرانفروشی شرکت توزیع تجهیزات پزشکی به میزان 178 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نجف زاده گفت: پرونده شرکت توزیع تجهیزات پزشکی برای گرانفروشی انواع دستکش جراحی به میزان 178 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و 135 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف اعلامی را در دربازرسی از فاکتورهای فروشی یکی از شرکت های توزیع تجهیزرات پزشکی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز