خبرگزاری کار ایران

با تکمیل طرح‌های در دست اجرا؛

طول مسیر تردد در راه‌های قزوین کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۳۵۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با اجرا و تکمیل طرح‌های در دست اقدام استان قزوین شاهد کاهش طول مسیر و تسهیل در تردد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، سیدعلی هاشمی درباره عملکرد اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در استان قزوین در سال‌های گذشته ۳۹ کیلومتر از مسیر بوئین‌زهرا-دانسفهان-رحیم‌آباد از راه اصلی به بزرگراه ۴ خطه ارتقا یافته‌ است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: طول مجموع این مسیر ۵۳ کیلومتر است که هم‌اکنون عملیات اجرایی در ۱۴ کیلومتر انتهایی محور در حال انجام است و عملیات خاکی و ابنیه فنی در ۵ کیلومتر از این مسیر تکمیل شده و یک لایه آسفالت بیندر نیز اجرا شده است و در صورت تخصیص اعتبار مکفی تا پایان سال جاری این ۵ کیلومتر به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه‌ داد: در محور تاکستان_ آقچه کند_ نیکویه با هدف ارتقا راه فرعی به راه اصلی طی سنوات گذشته ۲/۵ کیلومتر مسیر به راه اصلی ارتقا پیدا کرده و حدود ۳/۵ کیلومتر راه اصلی محور تاکستان_آقچه کند در مرحله انجام عملیات تکمیلی شامل تکمیل لایه دوم آسفالت نصب علائم و خط کشی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش مضاعف تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد؛ تمام این مسیر ۲۹ کیلومتر بوده که با اجرا و تکمیل طرح مذکور، رانندگان از کاهش طول مسیر و تسهیل در تردد با استان‌های شمالی کشور بهره‌مند خواهند شد.

هاشمی بیان کرد: یک دستگاه تقاطع غیرهمسطح حصارخروان با عرض زیر گذر ۸ متر در محور محمدیه_آبیک شامل اجرای عملیات خاکی نصب علایم خط کشی و اجرای آسفالت همچنین تکمیل سازه پل به بهره‌برداری رسید.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه‌کرد: یک دستگاه تقاطع غیرهمسطح آب ترش در محور قدیم قزوین_رشت که شامل اجرای پل با دهانه 80 مترمی باشد که در مرحله تکمیل سازه پل و اجرای رمپ‌های اتصال به مسیر قزوین_رشت است و پیش‌بینی می‌شود با تخصیص اعتبار مکفی تا یک ماه آینده قسمتی از این تقاطع غیر همسطح به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز