خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای‌شهر قزوین:

بودجه فرهنگی در دوره ششم شورای شهر قزوین به 45 میلیارد تومان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۶۹۱

رئیس شورای‌شهر قزوین گفت: در ابتدای این دوره از شورا بودجه فرهنگی 13 میلیارد تومان بود و پس از دو سال از عمر شورای ششم این رقم به 45 میلیارد تومان افزایش یافته است که این موضوع نشان از توجه به بخش فرهنگی دارد.

به گزارش ایلنا، علی فرمانی در جلسه شورای‌شهر قزوین که با حضور رئیس و اعضای کانون مداحان استان قزوین برگزار شد، گفت: شورای ششم در بخش‌های فرهنگی نگاه بازتری دارد.

رئیس شورای‌شهر قزون ادامه‌داد: در حوزه مهدویت بودجه 20 میلیارد تومانی را سیاست‌گذاری کردیم و برای اولین بار این ردیف بودجه را هدف‌گذاری کردیم تا در سال‌های آتی نیز پایدار شود.

 وی با اشاره به‌کمک شورا و مدیریت شهری به هیأت‌های مذهبی افزود: در حوزه کمک به هیئت‌های مذهبی فقط ۵ میلیارد تومان بودجه در اختیار اتوبوس‌رانی گذاشتیم تا در برگزاری اردوهای درون‌شهری و برون‌شهری خود دچار کمبود اتوبوس و وسیله عمومی حمل‌ونقل نشوند.

 فرمانی در ادامه با تأکید بر اینکه شعار مسجد محوری برخواسته از شورای انقلابی را سرلوحه کارها قرار دادیم، ادامه‌داد: در حوزه کمک عمرانی به مساجد اعتبار ردیف بودجه از یک میلیارد تومان به 10 میلیارد تومان افزایش یافت و در سال گذشته به 150 مسجد از این ردیف مساعدت شده‌است.

وی ایجاد کارگروه ویژه جهت پیگیری احداث خانه مداحان خبر داد و گفت: در این راستا کارگروه ویژه‌ای متشکل از 3 عضو شورا و نمایندگانی از کانون مداحان در شورای‌شهر قزوین تشکیل خواهد شد و سیاست‌گذاری و امور مربوط به این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

به گفته رئیس شورای‌شهر قزوین تأمین اعتبار پروژه و زمین آن نیز برای سال جاری مشخص خواهد شد تا بتوانیم با یاری خداوند در عرض یک سال بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز