خبرگزاری کار ایران

طرح تولید کاغذ سنگی چرداول در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۱۳

استاندار ایلام گفت: طرح تولید کاغذ سنگی با ظرفیت تولید سالانه پنج هزار تن با ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، "حسن بهرام نیا" امروز پنجشنبه دوم آذرماه از پروژه طرح "تولید کاغذ سنگی" در شهرستان چرداول بازدید و جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در بازدید از این پروژه اظهار کرد: این طرح نخستین طرح های حضور گروه‌های تخصصی سرمایه‌گذاری در استان ایلام به شمار می‌رود که بر اساس روز شمار این طرح، ایام الله دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح تولید کاغذ سنگی با ظرفیت سالانه پنج هزار تن، در حال حاضر از ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، افزود: اعتبار کل طرح تولید کاغذ سنگی ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۹۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات تبصره ( ۱۸) پرداخت شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه گروه سرمایه گذاری شستا در سال گذشته کلنگ زنی شده است، گفت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه خرید ماشن آلات مربوطه به این طرح است.

بهرام نیا طرح بزرگ تولید کاغذ سنگی در چرداول را مصداق بارز حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در استان عنوان کرد و افزود: این طرح با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقشی مهمی در اقتصاد و اشتغالزایی استان دارد.

وی با بیان اینکه راه اندازی و بهره برداری از این طرح، نقش مهمی در جلوگیری از قطع درختان برای تولید کاغذ، بسیار کارساز و موثر است، خاطرنشان کرد: مواد اولیه مورد نیاز این طرح از معدن های اطراف ناحیه صنعتی شباب تامین می شود که یکی از مزیت های عمده این طرح است.

بهرام نیا با گرامیداشت هفته بسیج، ابراز کرد: توجه به صنعت و تولید حرکت در مسیر گفتمان بسیج است.

استاندار ایلام با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ نفر در این طرح بزرگ صنعتی در شهرستان چرداول مشغول به کار هستند، یادآور شد: محصول تولیدی این طرح که در صنایع چاپ، تحریر و صنایع بسته بندی کاربرد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز