خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری تالش:

کیفیت نان در تالش رضایت بخش نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۶۰

سرپرست فرمانداری تالش با گلایه از وضعیت نان در شهرستان تالش گفت: کیفیت نان در این شهرستان رضایت بخش نیست.

به گزارش ایلنا از تالش، ایرج مؤذن امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان تالش اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان تالش مسافر پذیر بوده و دارای جمعیت شناور است بر همین اساس باید سهمیه آرد شهرستان افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری تالش با گلایه از وضعیت نان در شهرستان تالش گفت: کیفیت نان در این شهرستان رضایت بخش نیست که جا دارد برای کیفیت مطلوب نظارت‌ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه صف‌های طولانی نانوایی‌ها برای مردم آزار دهنده شده است، ادامه داد: ساعات پخت نانوایی‌ها باید افزایش یابد تا مردم در تهیه نان دچار مشکل نشوند.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه باید در جهت جلب رضایت عمومی در حوزه کمیت و کیفیت نان تلاش کنیم، بیان کرد: دغدغه همه ما این است که متفاوت از گذشته گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت بخشی پخت نان باید از اولویت‌های مهم نانوایان شهرستان تالش در جهت رضایتمندی شهروندان باشد، ادامه داد: تمام ارگان‌ها در جهت تسهیل کردن تهیه نان تلاش کنند و مردم باید نتیجه نظارت‌ها را لمس کنند.

مؤذن با اشاره به اینکه سرانه آرد تالش بسیار پایین‌تر از دیگر شهرستان‌ها است، گفت: شهرستان تالش با توجه به داشتن روستاهای متعدد و سکونت عشایر در مناطق کوهستانی، سهمیه آرد روستاییان هم در این منطقه پایین است مصرف نان‌های محلی در شهرستان به خصوص در این روستاها بالاست، که می‌طلبد نگاه ویژه ای به این موضوع مهم و اساسی شود.

وی تصریح کرد: بهترین ابزار در ارتباط با نقشه راه برای ارتقا کیفیت نان در شرایط فعلی سهمیه آرد نانوایی‌ها است و به فرض مثال نانوایی که در رتبه یک قرار گیرد جهت ارتقا انگیزه از دید خود و دیگران، تشویق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز