خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بازاریان مردم یار قائمیه تقدیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۹۳

به مناسبت هفته بسیج از ۲۰ نفر کسبه و بازاریان نمونه در عرصه مردم داری و مردم دوستی شهرستان کوه چنار با حضور مسئولین تجلیل شدند.

 مسوول بسیج اصناف شهرستان کوهچنار در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سنت حسنه مردم داری و مردم یاری بیان داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی کسبه و اصناف در میدان های مختلف انقلاب و رویدادهای مختلف ملی و مذهبی حضور و مشارکت بسیار خوبی داشته پس این نشان می دهد این قشر یک قشر اسلامی و انقلابی استو در واقع معنای افراد انقلابی و بسیجی هم همین است که در میدان های انقلاب حضور آگاهانه و به موقع داشتن است.

حسین خواجه اظهار داشت: بسیاری از کسبه شهر قائمیه در راستای جلب خشنودی الهی و با نگاه مردم دوستی و مردم یاری به دنبال حمایت از قشرهای ضعیف جامعه هستند. 

وی  تاکید کرد: در شرایطی که بسیاری از افراد با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و در فراهم نمودن نیازهای اولیه زندگی نیز دچار چالش های مختلفی می شود مطمئنا یکی از انسانی ترین و نیکوترین اقدامات همین حمایت و کمک رسانی هم نوع و همدلی هاست.

مسوول بسیج اصناف شهرستان کوهچنار  با اشاره به تقدیر از ۲۰ کسبه نمونه شهر قائمیه شهرستان کوهچنار با حضور مسئولین گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای شعار سال و بیانات رهبری در موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتی این برنامه با سرکشی از بازار و بازاریان اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز