خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران لرستان:

جسد ۲ کوهنورد دیگر در ارتفاعات سن‌بران ازنا پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۰۵

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: جسد ۲ کوهنورد دیگر گرفتار شده در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات سنبران شهرستان ازنا پیدا شد.

به گزارش ایلنا، مهدی پازوکی روز شنبه - چهار آذر ماه - در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت کوهنوردان گرفتارشده در ارتفاعات سنبران گفت: شب گذشته تا آخرین لحظه ممکن، عملیات امدادی برای یافتن کوهنوردان مفقود شده ادامه داشت که با تاریک شدن هوا عملا این اقدام متوقف شد و امدادگران در پناهگاه در انتظار طلوع آفتاب بودند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان افزود: در نخستین دقایق بامداد امروز و با روشن شدن هوا تیم‌های امدادی عملیات خود را برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده آغاز کردند که با عملیات جستجو جسد دو کوهنورد دیگر نیز پیدا شد.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن تنها کوهنورد مفقودی دیگر نیز ادامه خواهد داشت. 

به گزارش ایلنا، یک تیم ۹ نفره روز گذشته با وجود هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان و شهرستان ازنا مبنی بر عدم صعود کوهنوردان و گردشگران به ارتفاعات، از دورود به ارتفاعات سنبران صعود می‌کنند که متاسفانه درگیر بهمن می‌شوند.

این ۹ نفر از استان‌های همدان (۲ کوهنورد ملایری) ۷ نفر از لرستان (یک نفر از بروجرد و ۶ نفر از دورود) بودند که چهار نفر آنها مصدوم و از طریق بالگرد به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) الیگودرز منتقل شدند همچنین پنج نفر دیگر نیز در زیر بهمن مفقود شده‌اند که تاکنون اجساد ۴ کوهنورد پیدا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز