خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد؛

تغییر نتیجه 11 بازی فوتبال لیگ برتر بر اثر اشتباهات داوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۹۴

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اشتباهات داوری نتیجه 11 بازی لیگ برتر فصل جاری را تغییر داد، گفت: همچنین در 12 مسابقه دیگر لیگ برتر نیز اشتباهات داوری وجود داشته، اما نتیجه بازی را تغییر نداده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در جلسه مجمع عادی سالیانه فوتبال استان مرکزی، افزود: تمامی تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر همواره ادعا می‌کنند که از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند، اما این گونه نیست.

وی ادامه داد: اگر تیم‌های فوتبال لیگ برتری در برخی مسابقات از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند، اما در برخی مسابقات نیز از این اشتباهات سود برده‌اند و با این اتفاق نتیجه بازی به نفعشان تمام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک یکی از تیم‌هایی است که در فصل جاری بیش از تیم‌های دیگر از اشتباهات داوری ضرر کرد. در بازی دیروز شاید اگر VAR بود کمک داور اشتباه نمی‌کرد.

تاج به فرایند تجهیز ورزشگاه‌های فوتبال به VAR اشاره داشته و تصریح کرد: اگرچه تجهیز ورزشگاه‌ها به VAR وظیفه باشگاه‌ها است، اما فدراسیون فوتبال این وظیفه را بر عهده گرفته است.

وی بیان داشت: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یک اقدام بی‌سابقه بود و با وجود اینکه برخی افراد این موضوع را تهدید می‌دانستند، با برنامه‌ریزی‌های کاربردی فدراسیون این موضوع به یک فرصت تبدیل شده است. حضور بانوان نظم قابل قبولی به ورزشگاه‌ها می‌بخشد.

رئیس فدراسیون فوتبال به ظرفیت فوتبال ساحلی کشور اشاره داشته و تأکید کرد: فوتبال ساحلی ایران جزء بهترین‌های جهان در این ورزش است و گسترش آن در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد.

تاج ابراز داشت: فوتبال ساحلی یکی از کم هزینه‌ترین ورزش‌ها است و با سرمایه‌گذاری اندک می‌توان یک تیم قوی در این ورزش سازماندهی کرده و با برنامه‌ریزی مناسب برای کشور افتخار آفرینی کرد.

وی به ظرفیت بسیار خوب فوتسال ایران در سطح جهان اشاره داشته و اضافه کرد: فوتسال کشور ما نیز مانند فوتبال ساحلی ظرفیت بسیاری دارد و اکنون جزء ۶ کشور برتر جهان در این ورزش هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز