خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین:

تیم گل‌گهر از نظر تکنیکی موقعیت‌های زیاد در برابر شمس آذر ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۱۰

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: از نظر خلق موقعیت اگرچه تیم ما حرفی برای گفتن داشت، اما از نظر تاکتیکی تیم گل گهر موقعیت‌های زیاد و حساب شده‌ای را در برابر ما ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی عصر شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم گل گهر سیرجان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، گفت: پیش از دیدار امروز گفته بودم که بازی سختی را مقابل گل گهر خواهیم داشت چرا که این تیم سیرجانی نفرات باکیفیت و فوق العاده ای دارد و با وجود برخی از بازیکنان سرشناس خود، یک تیم کامل محسوب می شود که همین باعث شده تا این تیم بازی های قدرتمندی را از خود به نمایش بگذارد.

دقیقی تصریح کرد: تیم گل گهر امروز از تیم ما به لحاظ تاکتیکی شایسته‌تر بود؛ اما امروز بعد از ۲ سال برای نخستین مرتبه بود که یک تیم در یک دیدار خانگی توانست به ما فشار بیاورد و ما نیز این موضوع را می دانستیم، هر چند اگر بازیکنان ما دقت بیشتری داشتند و در فرم ایده آل خود قرار داشتند حتی می توانستیم بازی را ببریم، این در حالی بود که تیم حریف بعد از گل تساوی سریع سوار بازی شد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با بیان اینکه تیم ما امروز در لیگ به تثبیت رسیده، تاکید کرد: امسال در رقابت های لیگ برتر بازی‌های سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر بچه‌های ما توانستند امتیازهای خوب و لازم را کسب کنند، به هر حال لیگ برتر دشوار است و بازیکنان ما نیز تاکنون خوش درخشیده اند.

دقیقی در انتقاد از برخی برخوردها از سوی مربی گل گهر سیرجان، گفت: من انتظار برخورد بهتری از این سرمربی داشتم اما رفتارهایی را مشاهده کردم که مورد انتظار من نبود، به هرحال ما مربیان بایستی به فرهنگ و ادب دیگران احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: در فوتبال لیگ برتر تمام دستگاه ها، مسئولان و نمایندگان مجلس باید کنار تیم باشند، اگر پشتوانه نداشته باشیم این تیم به پایان خط می‌رسد و باید برای پایداری آن برنامه ریزی کنیم.

دیدار تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و گل گهر سیرجان در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران بعدازظهر شنبه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم شمس آذر قزوین در هفته دوازدهم این دوره از رقابت ها، ۱۷ آذرماه جاری میزبان تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز