خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

ممنوعیت تشکیل تعاونی مسکن جدید در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۷۶

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه مشکلات تعاونی‌های مسکن باید بررسی و حل و فصل شود، گفت: تشکیل تعاونی مسکن جدید در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش ایلنا، مسلم مرادی در جلسه شورای مسکن که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت کمک کنند، اظهار داشت: برای پیشرفت کارها در حوزه مسکن باید همه کمک کنیم و بانک‌ها هم باید پاسخگو باشند.

وی افزود: بسیاری از افراد مستاجر هستند و کرایه‌ها بالاست و باید تلاش کرد تا سرعت کار بالا برود.

فرماندار بروجرد گفت: طرح نهضت ملی مسکن از برنامه‌های مهم در راستای خانه‌دار شدن مردم محسوب می‌شود که حمایت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی شهرستان در این طرح ضروری است.

احمد پارسا رئیس اداره راه و شهر سازی بروجرد نیز در این جلسه اظهار کرد: ۳۲ هزار و ۱۳۰ نفر متقاضی مسکن ملی در بروجرد است که ۱۰ هزار و ۶۶ نفر تایید شرایط شدند و پنج هزار و ۴۲۳ نفر تائید نهایی شده‌اند.

وی افزود: از این تعدادهزار و ۳۷۱ نفر افراد متقاضیان بهزیستی و هزار و ۳۵۸ متقاضیان کمیته امداد هستند.

رئیس اداره راه و شهر سازی بروجرد اظهار داشت: در طرح فرزندآوری هزار و ۷۳۶ ثبت نامی داشتیم که هزار و ۱۴۹ نفر تایید شرایط شدند و بروجرد اولین شهر استان در اولین مرحله واگذاری بوده که ۱۷۳ متقاضی واگذار شده است.

پارسا گفت: در خود مالکی یک هزار و ۷۱۴ واحد تشکیل پرونده و به بانک‌ها معرفی شدند که ۵۵۶ واحد موفق به عقد قرارداد شدند.

وی افزود: در وام ودیعه مسکن ۲۳ هزار متقاضی داشتیم که بیش از ۵ هزار نفر مبلغ ودیعه را دریافت کردند.

 رئیس راه و شهرسازی بروجرد  اظهار داشت: پروژه ۲۴۰ واحدی ستاد فرمان امام ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه ۳ هزار واحدی ۹۵ درصد پیشرفت آماده سازی و خاکبرداری شده است.

وی گفت: تاکنون هزار و ۶۰۰ متقاضی پروانه ساخت دریافت کردند و ۳۵۲ تا فنداسیون اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز