خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد را با بی پولی مدیریت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۳۰

نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حُب و بُغض‌‌های شخصی کنیم

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی آمارهای هزینه ای سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به این استان، تاکیدکرد که این سفر را با نبود اعتبارات و بی پولی مدیریت کرده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "مرادعلی پیوند" در نشست رسانه‌ای در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود سفر دوم رئیسی و هیات همراه او به استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ میلیارد تومان هزینه بدنبال داشته است، آیا این اعداد و ارقام صحت دارد؟ اظهار داشت: خیر، چنین اعداد و ارقامی از اساس کذب و نادرست بوده و ما با بی پولی، توانستیم آن سفر را مدیریت کنیم.

وی گفت: اخیراً در برخی رسانه‌ها مطالبی درباره هزینه ۳۰ میلیارد تومانی سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر که از اساس دروغ است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان برای هزینه کرد یک سفر واقعیت ندارد، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم نباید منفعت‌های کلان استان را قربانی حُب و بُغض‌‌های شخصی کنیم.

پیوند، سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد را یک سفر بی‌نظیر خواند و یادآور شد: در دوره‌ای که کسی فکر نمی‌کرد از رئیس جمهور اینگونه استقبال شود! مردم ما به‌خوبی از رئیس جمهور استقبال کردند.

وی با تاکید براینکه نباید شیرینی این سفر  را در ذائقه مردم تلخ کرد، ادامه داد: با بی‌پولی تمام سفر رئیس جمهور و هیات همراه ایشان به استان کهگیلویه و بویراحمد را مدیریت کردیم و بعد می‌گویند سه نفر آنجا نشسته‌ و مشخص نیست که پول‌ها چگونه هزینه شده است.

پیوند، حاشیه‌نگاری در جامعه را یک آفت برای آن جامعه دانست و اظهارداشت: رسانه‌ها نباید فریب برخی افراد را بخورند که با اطلاعات و داده‌های غلط، بخواهند مسوولان و رسانه ها را دور بزنند و اطلاعات نادرست به آنان انتقال دهند.

وی گفت: بطور مثال، فردی که من در یک جایی با او بدلیل تخلفاتش برخورد کردم، اطلاعاتی غلطی را به رسانه‌ای داده بود که علیه من مطلبی را بزند و متاسفانه آن رسانه هم بدلیل سهل انگاری اقدام به انتشار آن اطلاعات نادرست کرد.

بگفته معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کارهای عمرانی و زیرساختی خوبی در این استان درحال انجام است و هرچه درباره این کارها گفته شود باز هم کم است.

پیوند افزود: متاسفانه به کارهای خوب دولت سیزدهم در این استان کمتر پرداخته شده و مقصر این کم کاری هم خود دولتمردان هستند و باید این موضوع را مورد و نقد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز