خبرگزاری کار ایران

در پیش‌رویدادهای جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی؛

کودکان و نوجوانان مورد توجه ویژه حوزه هنری قزوین قرار گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۲۹

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: حوزه هنری در همکاری برای برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی برای کودکان و نوجوانان اهمیت ویژه قائل شده و در این راستا چند پیش‌رویداد با محوریت دانش‌آموزان برگزار شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری "دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی" و مراسم رونمایی از تندیس جشنواره صبح امروز با حضور، دبیر جشنواره و مسئولان استانی در عمارت تاریخی سردار مفخم برگزار شد.

محمدرضا امامقلی در ابتدای این نشست به اهمیت توجه به تولید محتوا در حوزه هنری پرداخت و گفت: در جنگ روایت‌ها حوزه هنری به تولید آثار برای بیان واقعیت‌ها توجه دارد.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه‌داد: باتوجه به نگرش حوزه هنری در تولید محتوای متنوع در جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی هم همکاری داشته و چندین پیش‌رویداد برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: تولید ۱۰ آیتم تلویزیونی، تولید ۵ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، رویداد "کوک‌آب" برای دانش‌آموزان از جمله پیش‌رویدادهایی است که توسط حوزه هنری اجرا شده‌ است.

رئیس حوزه هنری استان قزوین ادامه‌ داد: رویداد "قزوین تو" برای معرفی آثار قزوین توسط نوجوانان و تولید نماهنگ "مست و دیوانه" هم از دیگر تولیدات حوزه هنری در راستای برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی است.

وی بیان کرد: نمایش خیابانی با عنوان "تماس مشکوک" در سبزه میدان و خیابان خیام برگزار می‌شود؛ همچنین یک نمایشی شورایی هم برای دانش‌آموزان تولید شده که در مدارس اجرا خواهد شد.

امامقلی گفت: رویداد ملی "بازیستا" از دیگر پیش رویدادهای این جشنواره بود که دبیرخانه آن در قزوین واقع شده و مخاطبان آن هم کودکان و نوجوانان هستند که انواع بازی‌ها را طراحی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز