خبرگزاری کار ایران

با حکم دادستانی کرج انجام شد؛

قلع و قمع 10 جاده اختصاصی ایجاد شده توسط عوامل تغییر کاربری‌های غیرمجاز در آسارا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۴۹

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که ضمن مقابله با تغییر کاربری 120 هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در آسارا، 10 جاده اختصاصی ایجاد شده نیز قلع و قمع شد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسن مددی با اعلام جزئیات اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، در محدوده شهر آسارا بیان کرد: حسب بررسی‌های انجام شده بخشی از اراضی زراعی و باغی روستاهای «سر زیارت» و «سیجان» در معرض تغییر کاربری غیرمجاز قرار داشت که با ورود به موقع حسب گزارش جهاد کشاوری شهرستان کرج از ادامه عملیات سوء استفاده گران به منظور قطعه بندی اراضی و فروش آن‌ها پیشگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اینکه عوامل تغییر کاربری برای تسریع در اقدامات خود اقدام به ایجاد 10 جاده اختصاصی کرده بودند متذکر شد: با ورود به موقع در مورد 65 مورد قطعه بندی، بناها و فضاهای سر پوشیده به تعداد 14 مورد، محوطه سازی 12 مورد، دپوی مصالح 8 مورد، و چندین استخر، اقدامات قانونی انجام و 10 جاده اختصاصی ایجاد شده برای اراضی زراعی نیز قلع و قمع شد.

مددی وسعت اراضی اعمال قانون شده در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها را بیش از 120 هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی طبق بررسی‌های کارشناسی بیش از هشت هزار و چهارصد میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز