خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

بیش از ۵۱ هزار عدد قرص‌های غیرمجاز در شیراز کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۹۴۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 51 هزار عدد انواع قرص‌های غیرمجاز در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیدجواد رضوی، بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در امر خرید و فروش قرص‌های غیرمجاز در سطح شهرستان شیراز فعالیت دارد که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد مذکور را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، 51 هزار و 500 عدد انواع قرص‌های زیرزبانی و متادون و 20 لیتر شربت متادون غیرمجاز را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف 7 میلیارد قرص و پودر مکمل بدن‌سازی قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز نیز از کشف 35 هزار و 803 عدد قرص و 6 کیلوگرم پودر مکمل بدن سازی خارجی قاچاق به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران کلانتری "19 بوستان" با همکاری عوامل بسیج با اقدامات پلیسی مطلع شدند یک باند قاچاق تهیه و توزیع قرص و داروهای مکمل در یکی از محله‌های شیراز در حال فعالیت می‌باشند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از محل اختفای آنها، 35 هزار و 803 عدد قرص و 6 کیلو گرم پودر مکمل بدن‌سازی خارجی قاچاق کشف کنند.

شجاعی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 7 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این خصوص 3 نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با هشدار در خصوص عواقب مصرف دارو و مکمل‌های غذایی بی‌کیفیت و تقلبی قاچاق، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز