خبرگزاری کار ایران

از ۷ لغایت ۹ آذرماه جاری؛

پنجمین کنگره ملی گزارش های موردی بالینی در البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۳۳

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از برگزاری کنگره ملی گزارش های موردی بالینی در البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهروز یزدانی، دبیر کنگره ملی گزارش های موردی بالینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین دوره کنگره ملی گزارش های موردی بالینی در دانشگاه علوم پزشکی البرز در روزهای 7 لغایت 9 آذرماه در پردیس دانشگاه با حضور پزشکان فوق تخصص، متخصص، عمومی و پرستاران، محققان و پژوهشگران برگزار می شود. 

وی هدف از کنگره را ارائه فعالیت‌های پژوهشی آموزشی، ارتقاء کمی و کیفی مراقبت‌ها و مدیریت درمان های بالینی در کشور دانست و ادامه داد: 380 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است  و این کنگره در قالب 19 پنل در بخش های مختلف علمی با  117 سخنرانی و ارائه  240 مقاله در قالب پوستر برگزار می شود.

دبیر کنگره ملی گزارش های موردی بالینی افزود: گزارش موردی  یکی از انواع مقالات پزشکی است، که در آن پژوهشگر مورد نادری را که حاوی نکات تازه و مبهم است را در قالب پژوهش توصیفی گزارش می‌کند. گزارش‌های موردی ابزارهایی ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و اطلاعات جدید در یک مورد نادر، شاغلان حرف پزشکی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز