خبرگزاری کار ایران

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی بهمن ماه امسال برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۷۶

معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی در بهمن ماه سال جاری اظهار کرد: همایش ملی مذکور با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، دانشکده حقوق و علوم اجتماعی و همچنین شهرداری های کلانشهرهای کشور برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ویسی به چاپ مقاله‌های برگزیده همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی در مجله های علمی و پژوهشی اشاره کرد و افزود: علاقمندان مقاله های خود را می توانند با عنوان های (حقوق ساختمان)، (حقوق دادرسی شهری)، (حقوق مدیریت شهری)، (حقوق سلامت شهری)، (حقوق شهرسازی)، (حقوق زمین شهری) و (حقوق فناوری نوین شهری) به دبیرخانه همایش ملی مذکور ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت دریافت چکیده مقاله های همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی ۲۰ دی ماه سال جاری است، تصریح کرد: ۳۰ دی ماه امسال مهلت دریافت مقاله کامل توسط علاقمندان برای شرکت در همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی است.
 
معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت، دبیرخانه همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی را سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، دانشکده حقوق و علوم اجتماعی با کد پستی ۴۳۱۸۳-۱۹۵۵۶ اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۸۵۱۳۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
 
ویسی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند مقاله های خود را از طریق رایانامه به همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی ارسال کنند، بیان کرد: www.iranianurbanlaw.com، www.conference.pnu.ac.ir، info@iranianurbanlaw.com، f.social@pnu.ac.ir نشانی رایانامه همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برای ارسال مقاله‌ها است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز