خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اراده ملت قزوین:

محروم کردن بخشی از مردم از انتخابات به صلاح نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۶۲۹

اصلاح طلبان حداقل باید یک کاندیدا داشته‌باشند که به او رأی بدهند/ لزوم رسانه‌ای کردن جلسات مسئولین با احزاب سیاسی

دبیر حزب اداره ملت استان قزوین گفت: باید قیم مآبی را کنار بگذاریم و به مردم بها بدهیم، مردم صغیر نیستند به ولی نیاز ندارند، هر کس را خودشان تشخیص دهند انتخاب می‌کنند، این حرف امام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جمال خضری در نشست احزاب سیاسی با استاندار قزوین گفت: لازم است جلسات مسئولین استان با احزاب رسانه‌ای شود تا مردم صحبت‌ها و نظرات افراد مختلف را بشنوند و قضاوت کنند.

دبیر حزب اداره ملت استان قزوین با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: امیدواریم اینطور نباشد که احزاب فقط برای زینت بخشی و یا گزارش دادن به وزارت متبوع به جلسات دعوت شوند، ان شاءالله که اینطور نیست و نخواهد بود.

حذف یک تفکر حذف بخشی از مردم است

وی ادامه‌داد: به‌کنار راندن قشری از مردم و سیاست حذفی همچنان ادامه دارد؛ وقتی تفکری را حذف می‌کنید؛ درواقع یک قشر را حذف می‌کنید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: ما از روند بررسی صلاحیت‌ها گلایه داریم، باید از انتخابات گذشته درس بگیرم، مشارکت در میانگین کشوری 40 درصد بود اما در تهران 17 تا 18 درصد مشارکت داشتند، چرا باید اینطور باشد و نتیجه انقلابی که با 98 درصد به ثمر نشست این باشد، این از کجا نشات گرفته است.

وی تصریح‌کرد: باید قیم مآبی را کنار بگذاریم و به مردم بها بدهیم، مردم صغیر نیستند به ولی نیاز ندارند، هر کس را خودشان تشخیص دهند انتخاب می‌کنند، این حرف امام است.

خضری اظهار کرد: ما نباید سره را از ناسره به سلیقه خود جدا کنیم و بگوییم از این افراد یکی را انتخاب کنید، ما احزاب اصلاح طلب دنبال کاندیدای عاریه‌ای نخواهیم بود، اگر کاندیداها نمایندگی تفکر ما را داشته‌باشند، مشارکت می‌کنیم.

چطور به فردی که تفکرش 180 درجه با من فرق دارد رأی بدهم

دبیر حزب اداره ملت استان قزوین ادامه‌داد: چطور برای کاندیدایی که تفکرش 180 درجه با من فرق دارد تبلیغ کنم یا به او رأی دهم، زورم به خودم که می‌رسد.

وی بیان کرد: امروز صرف اینکه این فرصت را از دست ندهیم و حرف بزنیم و به احترام دعوتی که شده در این جلسه حضور پیدا کردم، آیا فکر می‌کنید، آماری که دوستان شما می‌دهند آمار درستی است، از حدود 20 حزب اصلاح طلب امروز سه تا چهار نفر اینجا حضور دارند، همه نیامده‌اند.

خضری اضافه‌کرد: اگر می‌خواهید ما را حذف کنید، این گوی و این میدان، چه لزومی دارد دعوت کنید تا برای مشارکت کمک کنیم؛ اصلاً کدام مشارکت؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: مردم باید معنای انتخابات را بفهمند، باید تغییر را احساس کنند، این تغییر را احساس نمی‌کنند.

امیدواریم روند بررسی صلاحیت‌ها اصلاح شود

وی با اشاره به رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی گفت:تعدادی از نمایندگان فعلی رد صلاحیت شده‌اند، اگر صلاحیت دارند چرا رد شدند، اگر ندارند چرا ادامه می‌دهند، مگر ما دنبال معصوم هستیم و می‌خواهیم حضرت رسول کاندیدا شود، همه به‌اندازه خودمان مشکل داریم و هیچ‌کس معصوم و بدون گناه نیست، اما بزرگ نمایی نکنید.

خضری ادامه‌داد: اینکه وقتی فردی در فلان پست بوده بد عمل کرده پس او را رد می‌کنیم، یا با فلانی نشست و برخاست داشته رد می‌شود، امیدواریم این روند اصلاح شود و به روند اصلی خود برگردد.

دبیر حزب اداره ملت استان قزوین اظهار کرد: خواسته ما قبل از انتخابات این بود که رفراندوم برگزار شود؛ از این‌ها کوتاه می‌آییم اما حداقل باید یک کاندیدا داشته باشیم که به او رأی بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز