خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

نوسازی و به‌روزرسانی دستگاه‌های پزشکی از اولویت بخش درمان کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۲۵

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: به‌روز رسانی و نوسازی دستگاه‌های پزشکی از اولویت‌های درمان کشور است و با تحقق این امر در کنار ساخت بیمارستان‌های جدید و پزشکان توانمند می‌توان به سایر کشورها هم خدمات پزشکی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسینعلی شهریاری در مراسم افتتاح دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن تخصصی در بیمارستان ولایت قزوین گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهایی نظام اسلامی در حوزه بهداشت، درمان، سلامت و همچنین صنایع دفاعی و نظامی بسیار قابل توجه است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان 6 هزار میلیارد تومان مصوب شده که با کمک آن می‌توان تعداد زیادی از طرح‌های با پیشرفت فیزیکی 60 درصد را به سامان رساند.

وی عنوان کرد: درراستای تهیه امکانات پزشکی برای مراکز درمانی کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و باتوجه به اهمیتی که دولت برای سلامت قائل است دستکاه‌های مدرن پزشکی خوبی تهیه شده است.

دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور اظهار کرد: با کمک مجمع خیرین سلامت ساخت درمانگاه، بیمارستان و خوابگاه‌های دانشجویی در سطح قابل قبولی قرار دارد و برای مناطقی با 40 هزار نفر جمعیت دستگاه آنژیوگرافی تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به رویکرد دولت در بخش سلامت، برای بخش دارو در سال 3.5 میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌شود؛ البته مجمع خیرین سلامت هم به دولت کمک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز