خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری منطقه هفت کرمانشاه؛

۴۰۰ اصله درخت زیتون به نشان نماد صلح، ثبات و زندگی کاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۴۶

به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین در سطح پارک های منطقه هفت کرمانشاه ۴۰۰ اصله درخت زیتون به نشان نماد صلح، ثبات و زندگی کاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ۴۰۰ اصله درخت زیتون که نماد صلح و آرامش است به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین در سطح  پارک های منطقه هفت کاشته شد.

 پیمان امامی «مسئول فضای سبز شهرداری منطقه هفت»، در این خصوص گفت: با توجه به شهادت ۴۰۰ نفر بی‌گناه در غزه و فلسطین، ما به مناسبت این رویداد تلخ، تصمیم به کاشت ۴۰۰ اصله درخت زیتون اتخاذ کرده‌ایم، این اقدام نمادی از همبستگی و حمایت ما از مردم فلسطین است که در برابر سرکوب و ظلم بی‌رحمانه قرار گرفته‌ است.

امامی در ادامه افزود؛ درخت زیتون، نمادی از صلح، ثبات و زندگی است که در فلسطین به عنوان نماد ملی شناخته می‌شود، با کاشت این درختان علاوه بر نشان دادن همدلی و همبستگی با مردم فلسطین، به تأکید بر ارزش‌های انسانی و صلح در منطقه نیز می‌پردازیم.

مردم فلسطین و شهدای بی گناه غزه درقلب ما هستند

امامی در ادامه خاطر نشان کرد؛ امیدواریم که این اقدام نه تنها به ترمیم زیستگاه‌های طبیعی و ایجاد محیطی سالم در منطقه کمک کند، بلکه به یادآوری تلاش‌های متعدد برای حقوق آدمی و صلح در جهان نیز بپردازد، همچنین با این اقدام، ما نشان می‌دهیم که مردم فلسطین و شهدای بی‌گناه غزه همواره در قلب ما هستند و تا رسیدن به عدالت و آزادی برای آنها، از هیچ تلاشی کوتاهی  نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز