خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۱۲

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری ۳ قاچاقچی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سردار مجید شجاع  فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور  مرزبانان هنگ  تایباد موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک را کشف کنند.

سردار شجاع با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان افزود: مرزبانان هنگ تایباد در رصد مرزهای حوزه استحفاظی تحرکاتی در آنسوی مرز را مشاهده و بلافاصله اقدامات فنی را در جهت برخورد با ورود احتمالی قاچاقچیان انجام دادند. 

وی در ادامه بیان کرد: مرزبانان هنگ تایباد با استفاده از تجهیزات اپتیکی موفق شدند ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و از ناحیه آنها ۲ کوله مواد مخدر به وزن ۴۷ کیلو و ۸۰۰ گرم از نوع شیشه و تریاک کشف کنند. 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیاتی دیگر خبر داد و تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودرو های ورودی به کشور موفق شدند ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را از یک خودروی تریلی کشف کنند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز