خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان:

اردبیل رتبه چهارم را در خسارت پرداخت بیمه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۳۶

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان اردبیل گفت: اردبیل رتبه چهارم را در خسارت پرداخت بیمه دارد.

به گزارش ایلنا، فرامرز آزاد  در نشست با خبرنگاران با اشاره به وجود 9 شعبه حقیقی بیمه در سطح اردبیل اظهار کرد: اردبیل رتبه چهارم را در خسارت پرداخت بیمه دارد.

وی با انتقاد از پرداخت حق بیمه برخی از صاحبان مشاغل بزرگ، کارخانجات اردبیل از تهران افزود: در این راستا پیگیر پرداخت حق بیمه‌های صنعت‌ها و کارخانه‌ها از استان اردبیل هستیم تا بتوانیم شاخص استان را ارتقا دهیم.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان اردبیل با بیان اینکه ستان اردبیل جز استان‌های کم‌برخوردار کشور است، گفت: به مناسبت فرا رسیدن 13 آذر، روز بیمه طرح ویژه تخفیفی برای خودروها در نظر گرفته شده است که مردم می‌توانند از این تخفیفات نبست به بیمه کردن اتومبیل خود اقدام کنند.

آزاد بابیان اینکه اردبیل در حق بیمه تولیدی رتبه  ۲۴ کشوری را دارد، خاطرنشان کرد: رتبه بیست و چهارم در ضریب نفوذ بیمه‌ای در شأن و جایگاه این استان نیست درحالی که در سال گذشته از ۱۷۶ هزار میلیارد تومان حق بیمه پرداخت شده در کشور، سهم این استان کمتر از یک درصد بوده است.

وی در پایان ادامه داد:  ۲۱ شرکت بیمه‌ای به همراه صندوق بیمه خسارت در استان در حال فعالیت هستند که ۲۷۷ نفر در این بیمه ها مشغول کار هستند و ۱۱ نمایندگی حقوقی و ۷۷۵ نمایندگی حقیقی به همراه ۷۰ نمایندگی بیمه عمر در این استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز