خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی داوطلب؛

دو خانه هلال در استان قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۲۷

به مناسبت روز جهانی داوطلب و هفته داوطلبان با حضور مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور، دو خانه هلال در استان قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی ‌با حضور مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور و مسئولین استانی، خانه هلال مسجد صاحب الزمان(عج) در قزوین و خانه هلال روستای تلاتر در الموت غربی، افتتاح شد.

حسین خوئینی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اینکه خانه‌های هلال خدمت نوینی محسوب می‌شود که اساس و رویکرد آن استفاده از ظرفیت مردمی و اقدامات اجتماع‌محوری است، با تأسیس خانه‌های هلال، خدمات جمعیت به دوردست‌ترین مناطق به‌ویژه مناطق روستایی گسترش پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: کاهش آسیب‌پذیری، کاهش خطرپذیری حوادث، کاهش تأثیرات حوادث، افزایش توانمندی و تقویت روحیه فعالیت‌های داوطلبی، مهم‌ترین اهداف جمعیت از تأسیس خانه‌های هلال است.

وی عنوان کرد: خانه‌های هلال مرکز جذب و سازماندهی تیم‌های امدادی آموزش دیده داوطلب بوده و یکی از اهداف جمعیت هلال احمر با تاسیس خانه‌های هلال آغاز فوری عملیات امداد و نجات توسط مردم تا رسیدن سازمان‌های امدادرسان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: خانه‌های هلال شهری و روستایی زمینه مشارکت در حوزه‌های اجتماعی را نیز فراهم می‌کند و در واقع تمامی فعالیت‌های خانه‌های هلال بر اساس ظرفیت‌های مردمی و کاملا داوطلبانه محور انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز