خبرگزاری کار ایران

آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۸۱

محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه تا روز شنبه ۱۸ آذرماه، در جاده‌های مازندران، اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۵ آذر تا روز شنبه ۱۸ آذرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، بلامانع خواهد بود.

محور کندوان

 همچنین تردد انواع وسایل نقلیه، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه، از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه، از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه، در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

خودروهای سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور، منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها، خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز