خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

استفاده از روش‌های نوین برای تدریس در مدارس قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استفاده از روش‌های نوین تدریس، استفاده از ظرفیت‌های به روز و داشتن مطالعه مستمر برای معلمان ضرورت دارد و لازم است معلمان این موارد را با در تدریس خود به کاربگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همایش بزرگ نومعلمان دیار مینودری، صبح امروز با حضور مسئولین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

نقی سیاهکالی مرادی در این همایش گفت: در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 138 معلم در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: تعداد معلمان جذب شده برای مقاطع مختلف هم یک‌هزار و 133 نفر است که در مدارس استان مشغول به تدریس شده‌اند.

وی عنوان کرد: یکی از مواردی که معلمان باید به آن توجه جدی داشته باشند، داشتن سعه صدر و محکم بودن است؛ چرا که در این مسیر سختی‌هایی وجود دارد که با آن روبه رو خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین معلمان باید ضمن داشتن بصیرت دارای روحیه تحلیل و استدلال باشند و با داشتن این نگاه در کنار توکل و حرکت در مسیر توانایی‌ها یک معلم جدید می‌تواند به سختی‌های موجود غلبه کند.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: معلمانی که در مناطق محروم با امکانات کم آموزشی و کمک آموزشی فعالیت دارند می‌توانند با استفاده از شیوه‌های نوین تدریس و توانایی‌های خود این مسیر را طی کنند.

وی اظهار کرد: معلمان ضمن اینکه باید در رابطه با دانش‌آموز رفتار متعادل داشته باشد و تندخویی نکند، باید در ارتباط با والدین هم مهارت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز