خبرگزاری کار ایران

روز گذشته صورت گرفت؛

آزادسازی ۲۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۷۲

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از آزادسازی بیش از ۲۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید شعبان زاده با اعلام این خبر عنوان کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت: در راستای اجرای ماده 38 آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری در اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی، حسب دستور دادستان محمدیه و با حضور نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و مامورین انتظامی بخشی از اراضی ملی آزادسازی شد.

وی افزود: روز گذشته یک مورد رفع تعرض فوری از اراضی ملی و جلوگیری از ادامه تعرض، به ارزش ۵ میلیارد تومان توسط نیروهای تحت نظر یگان حفاظت در مجاورت شهرجدید مهرگان رفع تصرف شد و اراضی مورد تعرض به وضعیت سابق اعاده شده است.

شعبان زاده خاطرنشان کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز