خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه؛

1221 مجرم حرفه‌ای و سابقه دار در کرمانشاه شناسنامه دار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۹۵

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از شناسنامه دار شدن 1221 مجرم حرفه‌ای و سابقه دار کرمانشاه به منظور کنترل و نظارت بیشتر بر آنها خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار، اظهار کرد: در این راستا از یکی دو سال قبل طرح شناسایی و ثبت اطلاعات مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار در کشور و به تبع در استان کرمانشاه آغاز شد. 

وی افزود: به این منظور تاکنون 1221 مجرم حرفه‌ای و سابقه دار در استان کرمانشاه شناسایی و مشخصات آنها در سامانه کنترل محرمین حرفه ای ثبت شده است. 

به گفته این مسئول، برای 930 نفر از مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار استان هم با تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع پرونده شخصیت تدوین شده است. 

دادستان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را کاهش تکرار جرم، ایجاد آرامش و امنیت برای مردم عنوان کرد و گفت: طبق این طرح، مجرمان جرائم مهم و مخل امنیت و  آسایش مردم شناسنامه دار شده و به طور مداوم  مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند. 

وی در خصوص جرائمی که مشمول این طرح هستند هم گفت: حدود 20 عنوان مجرمانه شامل قتل، نزاع دسته جمعی، آدم ربایی، جعل و کلاهبرداری و ... هستند که جزو جرائم خطرناک به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز