خبرگزاری کار ایران

شهرستان‌های لرستان در ایام فاطمیه پذیرای سه شهید گمنام است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۷۰

استاندار لرستان گفت: شهرستان‌های استان در ایام فاطمیه پذیرای سه شهید گمنام است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت مسئولین و عموم مردم در این زمینه را به نوعی به عنوان ادای دین  عنوان کرد و گفت :برگزاری مراسم‌ها و بزرگداشت‌ها در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و داشتن برنامه‌های متنوع برای نسل جوان و نوجوان و دانش آموزان بسیار موثر است.

وی با اشاره به ادای دین و پرداخت بدهی در خصوص شهدا بر ضرورت ایجاد خلاقیت تاکید کرد و افزود: در این مسیر همه باید کمک کنند، در خط مقدم فرمانداران باید در شهرستان‌هایی که محل برگزاری مراسم، بزرگداشت ها، تشییع و مراسم مختلف است اهتمام لازم را به خرج دهند.

استاندار لرستان گفت: در مرحله بعد رسانه‌ها و صدا و سیما اطلاع رسانی لازم را در زمینه‌های مختلف با زیرنویس کردن و انجام مصاحبه‌ها و برنامه‌های مختلف انجام دهند.

زیویار با بیان اینکه سایر بخش‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، افزود: فراجا و هلال احمر به صورت فنی و بخش نرم‌افزار کار متوجه دستگاه‌هایی از جمله سازمان تبلیغات، آموزش پرورش، سپاه پاسداران، هیات‌های مذهبی، بنیاد شهید حوزه هنری خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات هماهنگی به صورت کارگروهی در ایام باقی‌مانده گفت: خوشبختانه مردم لرستان در خدمت اهل بیت و شهدا هستند و این موضوع را بارها ثابت کرده‌اند.

استاندار لرستان افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کار بزرگی است که از جانب امامین از بدو انقلاب شروع شده و می‌خواهیم خروجی همه اینها بر همراهی و همدلی بین همه آحاد مردم برای حضور موثرتر واقع شود.

وی اضافه کرد: نقطه امید دنیای اسلام همین مملکت اسلامی است که با این شرایط و با این سیستم و با این نظام توانسته است علی رغم همه فشارها و تهدیدهایی که متوجه آن است به راه خود ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان لرستان در ایام فاطمیه از ۲۰ آذر در سطح شهرستان‌ها انجام و مراسم تدفین شهدای گمنام در شهرستان‌های سپیددشت، فیروزآباد و کوهنانی در تاریخ ۲۶ آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز