خبرگزاری کار ایران

انتقاد تُند نماینده اصولگرایان بویراحمد از افراطیون:

پرونده سازان در بویراحمد خاکسپاری می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۷۵۲

اصلاح طلبی دُکان نیست

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، تاکیدکرد که مردم بویراحمد واحد در انتخابات دوازدهم مجلس، برای همیشه جریان افراطیون ریاکار و پرونده ساز را خاکسپاری می کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " مهدی روشنفکر " در جمع برخی از هواداران خود که اغلب دانشجو بودند، اظهارداشت: عده‌ای که دیگر علائم حیاتی ندارند و نفس شان به دستگاه بند است، می‌خواهند با طرح مسائل قومی و جغرافیایی، بویراحمد واحد را زخمی نگه دارند تا خود در حد تنفس مصنوعی زنده باشند، اما به یاری پروردگار متعال،  حق پیروز است و مردم بزودی، جریان نفاق و ریا را برای همیشه خاکسپاری خواهند کرد تا بویراحمد برای همیشه از دست پرونده سازان در امان باشد و بویراحمد واحد مثل گذشته همچون نگینی در پهنه زاگرس بدرخشد و تابلویی از هیبت مردان بزرگش در تاریخ سراسر افتخار این دیار باشد.

وی با بیان اینکه بعد از استقرار دولت سیزدهم  عده‌ای در برخی دانشگاه‌ها بنای پرونده سازی و برخورد با برخی اساتید، دانشجویان و کارکنان از جمله نیروهای شرکتی و اساتید را داشتند که جلوی آنان ایستاده و اجازه ندادم نان کسی در دانشگاه بُریده شود، خاطرنشان کرد: یاد دارم روزی در یکی از دانشگاه‌ها با ذِبح اخلاق و شرافت انسانی با تهمت، تصمیم به اخراج یکی از نیروهای شرکتی وابسته به نماینده سابق مرکز استان را گرفته بودند که موضوع پیگیری و خط و نشان کشیدیم که حیثیت جوانان بویراحمد برای ما خط قرمز است و هرکس بخواهد از این خط قرمز عبور کند باید منتظر خُرد شدن قدم‌هایش باشد.

این نماینده اصولگرای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: امروزه جنگ روایت‌ها است و دانشجویان باید در این فضای غبارآلود ورود کرده و اجازه ندهند حق، ناحق جلوه داده شود.

روشنفکر با تاکید براینکه عده‌ای می‌خواهند بویراحمد را تکه تکه کنند تا به مقاصد خود برسند، یادآورشد: دانشجو و دانشگاه وظیفه دارد این فضا را تبیین کند و حق و ناحق را شناسایی و در مَنظر عموم بگذارد تا مردم خود انتخاب کنند.

 وی با تاکید براینکه در دوران نمایندگی‌ام به خودم اجازه ندادم که به دانشگاه فرمان دهم بلکه سعی کردم فرمانبردار خوبی برای دانشگاه باشم، اظهار داشت: دانشگاه بهترین دوران خود را از نظر آرامش حاکم بر فضای دانشگاهی خود طی سه سال اخیر دیده است، زیرا در حد توانم از بیرون، اجازه ندادم فرمانی برای پرونده سازی دانشجویان، اساتید و کارکنان صادر شود.

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همیشه دست به سینه در مقابل مَقام بزرگ علم و دانش در دانشگاه ایستادم و مرزبندی‌های کاذب چپ و راست، علیا و سفلی، سیاه و سفید و مسائل این‌چنینی را در دانشگاه حذف کردیم.

روشنفکر گفت: در دو دهه اخیر، دانشگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد جولانگاه افراطیون از جریان‌های به اصطلاح راست، چپ و بی خیال دمُکرات‌ها بود و همیشه شاهد تنش، درگیری و تحصن‌ها در دانشگاه‌های استان خاصه دانشگاه یاسوج بودیم زیرا از بیرون دانشگاه عده‌ای به جای فرمانبرداری از دانشگاه، به دانشگاه فرمان می‌دادند.

وی با بیان اینکه تاریخ را که ورق بزنیم همیشه دانشجویان پرچم دار تغییر و اصلاح کج روی‌ها و موتور محرک تقویت اصول انسانی، اخلاقی و اسلامی بوده‌اند و بدون شک این مسیر تا پایان دادن به تمام کج روی‌ها و رفتارهای منافقانه عده‌ای از وابستگان به کانون‌های قدرت و ثروت ادامه خواهد داشت، ادامه داد: برخی همچون میشی در لباس گرگ به جان انقلاب اسلامی افتاده‌اند و دنیا را به مَثابه گوشت نذری می‌دانند و با چند قطبی در جامعه تنها می‌خواهند مردم را مشغول کرده تا از این رهگذر اسب مراد و چموش خود را زین کرده و با نام «مردم» بر گُرده «مردم» بتازند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: برخی که این روزها یادشان آمده بویراحمد باید واحد باشد و البته فقط در شعارهای انتخاباتی و لباس انتخاباتی به این شعار معتقدند، خودشان بویراحمد را زخمی کرده و باعث دامن زدن به اختلافات منطقه‌ای شده اند.

روشنفکر در پاسخ به این سوال که برخی،  خودشان را اصلاح طلب می نامند و هفته گذشته‌ نشستی با کاندیدای سنتی اصولگرایان که تندروترین کاندیدای مخالف جریان اصلاحات است، در یاسوج برگزار کردند، ارزیابی تان از این نشست چیست؟ هم با لبخند اظهارداشت: آنها را نه تنها اصلاح‌طلب نمی‌دانم بلکه معتقدم باید برای آنها از واژه بی‌خیالِ دموکرات استفاده کرد.

وی گفت: اندیشه اصلاح طلبی دُکان نیست بلکه تقویت اراده‌ها برای اصلاح کج روی‌ها و انحرافات دینی و انسانی است.

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جمعی که من تصاویرش را دیده‌ام اصلاح طلب نبودند بلکه بیخیال دمکرات‌ها بودند و البته خیلی جالب است بدانید که این بیخیال دمکرات‌ها ها شش ماه است که با این افراد مستمر نشست دارند و هر روز با یک عنوان منتشر می‌کنند و در سری جدید گفتند نشست اصلاح طلب ها، ( خنده دانشجویان).

روشنفکر در زمینه حاشیه‌های حضورش در دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: برخی تشکل‌های انقلابی_مردمی را بدنام کرده‌اند و متاسفانه عده‌ای هم در بیرون به این تشکل ها نفوذ کرده و برخی دانشجویان عضو را مامور کرده‌اند که با استفاده از بَرند این تشکل انقلابی در راستای منافع خود و گروهکشان ماموریت انجام دهند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم افزود: البته انتظار می‌رود مجموعه نهاد ناظر بر این تشکل، بیش از این اجازه ندهد موضع گری‌های جانبدارانه این تشکل گسترش یابد که مردم را نسبت به تشکل نااُمید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز