خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توانیر در گفتگو با ایلنا:

اعزام ۱۰۲ اکیپ امدادرسان برای رفع مشکل برق استان‌های شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۱

بیشترین مشکل قطعی آب و برق مربوط به تنکابن بوده که در حال حاضر با اعزام نیروهای امدادرسان ۷۵ درصد مشترکان برق دارند اما مشکل ۲۵ درصد باقیمانده مشترکانی که برق ندارند مربوط به پارگی سیم‌هاست.

مدیرعامل توانیر گفت: بیشترین مشکل قطعی آب و برق مربوط به تنکابن بوده که در حال حاضر با اعزام نیروهای امدادرسان ۷۵ درصد مشترکان برق دارند اما مشکل ۲۵ درصد باقیمانده مشترکانی که برق ندارند مربوط به پارگی سیم‌هاست.
همایون حائری مدیرعامل توانیر در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در خصوص قطعی برق استان‌های گیلان و مازندران در پی بارش شدید برف اظهار داشت: به محض ارسال گزارشاتی مبنی بر قطعی برق مناطق ۱۰۲ اکیپ از توزیع برق غرب منطقه مازندران و استان‌های مجاور به منطقه اعزام شد و همکاران با استفاده از بالابر‌ها در حال رفع مشکل و تامین برق منطقه هستند.
وی افزود: به دلیل بارش برف بالا‌تر از ۲ متر بسیاری از تجهیزات مثل ترانس داخل برف مدفون شدند و همچنین شکستن درخت‌ها نیز منجر به پارگی سیم‌ها شد.
حائری با اشاره به اینکه تامین برق فشار قوی برقرار است، توضیح داد: بیشترین مشکل مربوط به پارگی سیم‌ها و در روستا‌هاست و با توجه به اینکه بیشترین مشکل قطعی آب و برق مربوط به تنکابن بوده که در حال حاضر با اعزام نیروهای امدادرسان ۷۵ درصد مشترکین برق دارند، اما مشکل ۲۵ درصد باقیمانده مشترکانی که برق ندارند مربوط به پارگی سیم‌هاست که همکاران در حال تعمیر و رفع آن هستند.
وی ادامه داد: در رامسر شبکه برق فشار قوی که برق اصلی شهر را تامین می‌کرد دچار پارگی شد که در اقدامی سریع در حال حاضر ۹۵ درصد برق شهر تامین شده است.
مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: در استان گیلان نیز خاموشی‌های پراکنده گزارش شده که بیشتر به خاطر پارگی سیم‌ها بوده که با کمک اکیپ‌های امداد برطرف شده است.
وی در خصوص مشکل قطعی آب منطقه به تبع قطعی برق نیز گفت: دیزل‌ها به خاطر عدم رسیدن سوخت دچار مشکل شده بودند که باعثقطعی آب شد که با برقراری سیستم برق رسانی مشکل رفع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز