خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان:

نگاه‌ها برای تایید داوطلبین انتخابات در قزوین یک جانبه نبود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۴۱

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: افراد اصلاح طلب شاخصی داریم که در این دوره توسط هیات‌های اجرایی تایید شده‌اند و اینطور نیست که نگاه یک جانبه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست هم‌اندیشی با موضوع انتخابات با اصحاب رسانه صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

حامد فتوحی در این نشست گفت: افزایش مشارکت یکی از شاخص‌ها و موضوعات اصلی مورد تاکید است و با توجه به نقش رسانه‌ها باید به آن‌ها پرداخته شود.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: هیات‌های اجرایی برای اولین بار بر اساس قانونی که ابلاغ شده شکل و رنگ تازه‌ای گرفته و مرجع رسیدگی به موضوعات مختلف شده‌اند.

وی بیان کرد: یک زمانی برای تشکیل هیات اجرایی مسئولین دنبال این بودند که افراد خود را در هیات‌های اجرایی بگذارند، برای اولین بار بعد از ده سال حتی یک نفر از منتصبین دولت در هیات‌های اجرایی نیستند.

این مسئول درباره فعالیت احزاب ادامه داد: وضعیت استان و مدیران عالی استان نشان می‌دهد که مصداق و خط کش، چیزی است که برای مردم مفید باشد و چیزی که صلاح مردم در آن باشد، فارغ از گرایش سیاسی مطرح می‌شود.

وی عنوان کرد: در هیات‌های اجرایی از هر دو جریان شاخص کشور حضور داشتند و افرادی که اصلاح طلب شاخص بودند به‌عنوان معتمد معرفی شدند که هشت نفر به‌عنوان عضو اصلی با رای گیری خود این ۳۰ نفر انتخاب می‌شوند.

فتوحی اظهار کرد: ما خود را مکلف به پاسخ‌گویی به مردم در هر قشر سیاسی که باشند می‌دانیم. 

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: درباره دخالت در انتصابات اگر نسبت به نمایندگان فعلی گزارشی وجود باشد، هیات‌های اجرایی به آن ورود نکرده‌اند.

وی ادامه داد: انتشار لحظه‌ای نتایج انتخابات از لحاظ قانونی خلاف است و باید نتیجه تجمیعی از طرف رسانه‌ها اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز