خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه سلامت خانواده دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

پرونده طب ایرانی برای افراد بالای ۶ سال تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۵۶

مدیر گروه سلامت خانواده جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تشکیل پرونده طب ایرانی برای افراد بالای ۶ سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، مینا رحیمی  روز دوشنبه - بیستم آذر ماه - در جلسه کمیته اجرایی ادغام طب ایرانی در نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: مقوله طب ایرانی در ابتدای سال آینده در نظام بهداشت ادغام می‌شود.

وی افزود: وظیفه اجرای این برنامه به گروه سلامت خانواده جمعیت و مدارس محول شده و مجری اجرای آن در سراسر کشور گروه‌های سلامت خانواده دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهند بود.

مدیر گروه سلامت خانواده جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه برنامه های این طرح مشخص شده‌اند، گفت: از ابتدای سال آینده برای تمام افراد بالای ۶ سال پرونده طب ایرانی تشکیل خواهد شد.

رحیمی عنوان کرد: در این راستا پرسشنامه‌هایی طرح شده که طبق آن غربالگری صورت میگیرد و افرادی که دارای مشکلات تغذیه، خواب و روان باشند ضمن ارجاع به متخصصین طب ایرانی آموزش های لازم به آن‌ها ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری کلاس‌های آموزشی توسط متخصص طب ایرانی در این راستا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در مرحله بعد به مراقبین و بهورزان ارائه می‌شود.

مدیر گروه سلامت خانواده جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه خاطرنشان کرد: این برنامه در خصوص ترویج خواب صحیح، تغذیه سالم و روان سالم بر اساس آموزه‌های طب ایرانی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز