خبرگزاری کار ایران

عضو شورای‌شهر قزوین:

شورای ششم شهر قزوین به مسایل فرهنگی توجه ویژه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۳۲

عضو شورای شهر قزوین گفت: شورای ششم اهتمام قابل توجهی به مسایل فرهنگی دارد و با تامین زیرساخت‌های فرهنگی در شهر تلاش می‌کند گام موثری برای آموزش‌های عمومی و تخصصی شهروندان برداشته شود.

به گزارش ایلنا، به مناسبت ایام فاطمیه ویژه برنامه «مثل منصوره(س)» در رثای حضرت صدیقه شهیده فاطمه زهرا (س) شب گذشته با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در فرهنگ‌سرای تخصصی خانواده در قزوین آغاز شد که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

فرج الله فصیحی رامندی در این مراسم گفت: فرهنگ‌سرای خانواده در دوره پنجم تکلیف شد اما راه اندازی آن دچار وقفه و رکود شد که خوشبختانه با عزم جدی اعضای شورای شهر و پیگیری رئیس سازمان فرهنگی توانستیم در این دوره آن را افتتاح کرده و در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: در تلاش هستیم تا زیرساخت‌ها، تجهیزات و سخت افزاری را تهیه کرده و بخش نرم افزاری و تهیه برنامه‌ها را به خود مردم بسپاریم تا کارها شتاب گیرد.

وی بیان کرد: اگر هر فرهنگ‌سرا در رشته تخصصی خود فعالیت کند می‌توانیم به دستاوردهای بهتری دست یابیم و نسبت به تعالی و رشد فرهنگی و معنوی و توسعه فرهنگی شهرمان امیدوارتر باشیم.

فصیحی رامندی از سه برابر شدن اعتبارات فرهنگی شهرداری خبرداد و گفت: امسال اعتبارات فرهنگی بیش از سه برابر شده و بیش از 40 میلیارد تومان برای برنامه‌های مختلف فرهنگی پیش بینی شده که می‌تواند نوید بخش توسعه فعالیت‌ها باشد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با توسعه ساخت فرهنگ‌سرا در نقاط مختلف شهر بتوانیم گام موثری در تعالی و رشد فرهنگی شهر برداریم.

ویژه برنامه مثل منصوره در رثای حضرت صدیقه شهیده فاطمه زهرا(س) به مدت سه روز از۲۰ تا ۲۲ آذرماه با برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل نمایش تولیدات زنان توانمند خانوار، برپایی مهد قرآن ویژه کودک، کارگاه کارآفرینی، آموزش‌های شهروندی، خدمات آموزشی و درمانی و مشاوره خانواده در فرهنگ‌سرای تخصصی خانواده واقع در خیابان منتظری جدید، کوچه عطاری‌فر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز