خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین؛

شورای شهر قزوین به دنبال مشارکت مردمی در امور فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۴۰

عضو شورای شهر قزوین گفت: هر چقدر مشارکت مردمی در کارها بیشتر باشد به دستاوردهای خوبی خواهیم رسید؛ از این رو از همه کسانی که در عرصه فرهنگی تلاش می‌کنند و تاثیرگذار هستند قدرانی کرده و برای همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی در مراسم ویژه برنامه "مثل منصوره" گفت: فرهنگ نقش تاثیرگذاری در زندگی فردی و اجتماعی همگان دارد و با ایجاد فرهنگ‌سراها بستر مناسبی برای آموزش‌های درست و اصولی مهیا شده است.

این عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: باید از همه امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی خود استفاده کنیم تا اهداف فرهنگی در عرصه‌های مختلف اجرایی شود.

وی یادآور شد: با رویکرد خوبی که در میان اعضای شورا وجود دارد با همه توان در خدمت دست اندرکاران عرصه فرهنگ هستیم تا اقدامات شما به نتیجه برسد.

راه‌اندازی فرهنگ‌سرای خانواده در راستای احقاق حقوق شهروندی

حسین صلح جو هم در این مراسم گفت: فرهنگ‌سرای تخصصی خانواده در راستای احقاق حقوق شهروندی راه اندازی شده و برنامه‌های آن نقش مهمی در ارتقای فرهنگ عمومی دارد.

این عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا با سیره ائمه معصومین (ع) بیشتر آشنا شویم و رفتار آن‌ها را در زندگی الگوی خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در رسیدگی به امور نیازمندان و توجه به همسایه الگو بودند و همه ما بویژه بانوان باید از این رفتارها درس زندگی گرفته و در دستگیری از محرومان تلاش کنیم.

ویژه برنامه مثل منصوره در رثای حضرت صدیقه شهیده فاطمه زهر ا(س) به مدت سه روز از۲۰ تا ۲۲ آذرماه با برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل نمایش تولیدات زنان توانمند خانوار، برپایی مهد قرآن ویژه کودک، کارگاه کارآفرینی، آموزش های شهروندی، خدمات آموزشی و درمانی و مشاوره خانواده در فرهنگسرای تخصصی خانواده واقع در خیابان منتظری جدید، کوچه عطاری‌فر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز