خبرگزاری کار ایران

مشهد میزبان دومین گردهمایی فدراسیون‌های ورزشی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۱۸۹

جشنواره به رسم جوانمردی برای نخستین بار در خراسان رضوی به منظور تقدیر از مدیران باشگاههای منتخب استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، هانیه امانی سفیدان، رئیس گروه فرهنگی و امور تربیتی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به میزبانی مشهد جهت برگزاری گردهمایی روسای کمیته های فرهنگی و مسولیت های اجتماعی فدراسیون های ورزشی کشور، گفت: این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی ۲۲ و ۲۳ اذر ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود. 

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را تقویت و ترویج فرهنگ حرفه‌ای در ورزش با تاکید بر فتوت و جوانمردی، استفاده از ظرفیت‌های بحث ورزش در فرهنگ هنجارسازی و الگوسازی اخلاقی در ورزش، ارتقاء سلامت و نشاط اجتماعی با تاکید بر فرهنگ و روحیه پهلوانی و پاسداشت ارزش‌های معنوی اخلاقی عنوان کرد. 

امانی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان به همه استان‌ها تبیین کرد که رسم جوانمردی در همه استان‌ها صورت بگیرد در این راستا استان خراسان رضوی نیز برای اولین بار برگزار کننده مراسم به رسم جوانمردی در حاشیه این گردهمایی می شود. 

رئیس گروه فرهنگی و امور تربیتی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی  با اشاره به برگزاری به رسم جوانمردی در مشهد، افزود: به منظور تقدیر از برترین‌های فرهنگ ورزش استان، ۲۰ باشگاه که ۸ باشگاه در مشهد بقیه از شهرستان‌های استان انتخاب شده‌اند. 

وی ادامه داد: همچنین از یک نفر ورزشکار اخلاق، مربی اخلاق و داور اخلاق نیز با حضور مدیر کل دفتر امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و معاون امور فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان صورت می‌پذیرد.

مراسم به رسم جوانمردی با معیار انتخاب پایبندی ارزش‌های دینی، میهن پرستی، مردم داری، تواضع و فروتنی، اجرای برنامه‌های مناسبتی و پاسداشت مقام شهدا است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز