خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

محکومیت 486 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۲۸۶

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: ۵۶۰ پرونده قاچاق در شعب رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در سال جاری رسیدگی شده و ۴۸۶ میلیارد ریال نیز محکومیت صادر شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مرضیه یونسی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان همدان با بیان اینکه کالای قاچاق به تولید ملی و اشتغال کشور ضربه می زند، اظهار کرد: سامانه جامع تجارت، سامانه بسیار خوبی به منظور نظارت بر بازار است اما نکته ای که در زمینه مقابله با کالای قاچاق وجود دارد تقویت برنامه های پیشگیرانه است.

این مسوول تصریح کرد: باید برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طرح های جدیدی طراحی و اجرایی شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اطلاع رسانی نسبت به تبیین و روشن‌گری اهداف امحا و از بین بردن کالای قاچاق اقدام شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری همدان نیز در این نشست گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت اولین حوزه ای است که باید بیشترین توجه را در این زمینه داشته و برای پیشگیری از قاچاق کالا اقدام کند.

مهدی اخوان بر موضوع آموزش تاکید کرد و خواستار ورود جدی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به این موضوع شد.

جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان به ریاست مدیرکل اجتماعی استاندار و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری همدان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز