خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری آذربایجان غربی:

تردد در محورهای برف گیر استان در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۹۱

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد روان در محور های برف گیر استان خبر داد

به گزارش ایلنا، ایرج دست نشان با بیان اینکه، پس از اعلام هشدار های زرد و نارنجی هواشناسی نیروهای راهداری به آماده باش کامل در آمدند گفت: در حال حاضر تردد در تمامی مواصلاتی استان در جریان است.

وی افزود: پس از بارش برف در نقاط شمالی استان و با تلاش راهداران  خوشبختانه هیچ محوری تا کنون مسدود نشده و تردد در تمامی محور های مواصلاتی برف گیر  روان است.

دست نشان, با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانی در راستای کاهش مخاطرات جاده ای در استان گفت: ۹۰۰ راهدار در این خصوص در طول فصل زمستان فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: این تعداد راهدار در همه جاده های آذربایجان غربی حضوری فعال خواهند داشت تا زمینه کاهش مشکلات مربوط به فصل زمستان در جاده ها فراهم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال، ۶۹ اکیپ راهداری و ۲۰ گشت سیار راه اندازی شده و ۶۸ راهدارخانه مستقر در سراسر استان نیز آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: همچنین برای طرح زمستانی امسال، ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: شماره تلفن و سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی و به منظور ارائه شرایط جوی و وضعیت محور های مواصلاتی استان در خدمت هم استانی های عزیز قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز