خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

لزوم پایش مستمر و حفاظت از منابع آب زیرزمینی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۹۳

جلسه هماهنگی با شعبات چهارگانه رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی شرکت آب منطقه ای فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس، محمد رضا احمدی دبیر کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی گزارشی از عملکرد و تعداد پرونده های رسیدگی شده و در دست اقدام کمیسیون ارایه داده و خواهان توجه بیشتر بخصوص از  لحاظ تامین  نیروی انسانی شد.

علی اکبر بازیار مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب  در این زمینه با اشاره به مصداق هایی از صحنه سازی و ارایه به کمیسیون برای اخذ مجوز، لزوم پایش مستمر را از ضروریات حوزه حفاظت دانست و پیشنهادات خوبی را ارایه داد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای  با اشاره به اقدامات انجام گرفته در کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی، گفت: از جمله این اقدامات پایش مستمر رفت و آمدهای بی مورد  به محل کمیسیون با نصب دوربین مدار بسته  است تا در روند رسیدگی به پرونده ها خللی وارد نشود.

سیاوش بدری افزود: در موضوع  اظهار نظر کمیسیون صدور پروانه ها و رای کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی که در روند معیشت کشاورزان تاثیر گذار است بایستی از کلیه ابزار بهره برد و  سعی خواهیم کرد حقی از کسی ضایع نشود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای ادامه داد: برگزاری جلسات منظم بین حوزه حفاظت و بهره برداری و اعضای کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی می تواند به شفافیت فرایند های موجود کمک خواهد کرد.

وی افزود: باید در سامانه یکپارچه حفاظت و بهره‌برداری منابع آب و امور مشترکین،  روند نوبت دهی و رسیدگی به پرونده ها اضافه شود و در آینده ای نزدیک تمام مراحل بصورت غیرحضوری انجام شود.

استان فارس به دلیل تعدد منابع آبی بیشترین شعبه را در بین شرکت های آب منطقه ای کشور دارد و  دارای چهار شعبه رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی می باشد که از بدو تشکیل تا کنون تعداد 15700 پرونده به دبیر خانه کمیسیون وارد شده و تعداد 13000 پرونده مورد رسیدگی توسط شعبات چهارگانه قرار گرفته است .

در ادامه جلسه قاضی محمود زراعت پیشه  رییس شعبه یکم، قاضی رشید رشیدی رییس شعبه دوم، قاضی حسین سلطانی فر رییس شعبه سوم و قاضی بیژن کشاورز رییس شعبه چهارم کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی  طی سخنانی نظرات خود را بیان کردند و با توجه به ازدیاد پرونده های در دست رسیدگی، خواهان دقت نظر بیشترکارشناسان و مدیران و روسای منابع آب شهرستان ها در پرونده ها به منظور شفاف تر شدن موضوع در کمیسیون صدور پروانه های شرکت آب منطقه ای شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز