خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۲۰ کمپ ترک اعتیاد در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۷۲۱

۶کمپ اخطار گرفت

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی از فعالیت ۲۰ کمپ ترک اعتیاد در استان خبر داد و گفت: طی بازدید های صورت گرفته ۶کمپ به دلیل رعایت نکردن دستور العمل های قانونی از جمله دارا نیودن زیر ساخت اطفای حریق اخطار گرفتند.

به گزارش ایلنا، پروین محمد پوری بیان کرد:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فعالیت کمپ های ترک اعتیاد با دقت زیر ذره بین بازرسان این نهاد قرار دارد و کمپ هایی که موارد اعلامی را رعایت نکنند، تعطیل خواهند شد.

محمدپوری افزود: در پی حادثه اتفاق افتاده در یکی از استان های کشور، بازنگری نحوه فعالیت این مراکز با همکاری دستگاه های متولی از جمله بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و دادستانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۰ کمپ تریاک اعتیاد در آذربایجان غربی وجود دارد، اضافه کرد: طی بازدید از این مراکز، برای مدیران ۶ کمپ ترک اعتیاد به دلیل دارانبودن دستورالعمل های قانونی از جمله زیرساخت اطفای حریق و براساس چک لیست های جدید ابلاغ شده، اخطارهای لازم داده شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین در راستای کمک به افراد پاک شده و جلوگیری از ابتلای دوباره افراد به مواد مخدر، این سازمان تسهیلات اشتغالزایی با سود کم در اختیار آنها قرار خواهد داد که امسال به ۱۸۰ نفر از پاک شده ها وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز