خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لارستان خبرداد؛

بازداشت دلالان مجازی بازی فوتسال تیم ملی ایران و روسیه در لارستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۸۸

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری 2 نفر دلال و کلاهبردار مجازی که در پوشش فروش بلیط مسابقه فوتسال بین تیم‌های ایران و تیم فوتسال کشور روسیه ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان نیز می کردند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید محمد یوسفی با بیان اینکه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم اقدام می‌کنند، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اطلاع رسانی رویداد بین المللی برگزاری فوتسال بین تیم های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در سالن ورزشی منیریه (طوبی) در این شهرستان و راه‌اندازسایت lar tikt.ir جهت خرید بلیط در مورخه ۲۷و ۲۸ آذر ماه، متاسفانه تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب از موقعیت به دست آمده سوء استفاده نموده و اقدام به راه اندازی بازار سیاه بلیط این دو بازی نموده اند به طوری که قیمت پیشنهادی و مورد خرید و فروش در بازار سیاه تا مرز 100 میلیون ریال می رسد.

وی اظهار داشت: مامورین ضمن هماهنگی با مرجع قضایی ضمن بررسی دقیق موضوع بلافاصله تحقیقات خود را شروع و نسبت به شناسایی و تحت رصد قرار دادن آنها اقدام و برابر تحقیقات میدانی و بررسی فضای مجازی (سایت دیوار و شیپور) مشخص گردید دو نفر به هویت معلوم اقدام به دلالی و خرید و فروش بلیط به قیمت های گزاف در بین ورزش دوستان می کنند.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: با تلاش ماموران هر 2 نفر دستگیر و تعدادی بلیط به صورت فیزیکی و تعدادی دیگر به صورت فایل الکترونیکی کشف و ضبط شد.

یوسفی با اشاره به اینکه متهمین تحویل دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اتمام فروش بلیط ها در هر دو مسابقات پیش رو به هیچ عنوان فریب ادعاهای دروغین سودجویان مجازی و دلالان را نخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز