خبرگزاری کار ایران

با تکیه بر توانمندی داخلی درحال انجام است؛

تداوم تعمیرات نیروگاه شهید رجایی در واحد سه بخاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۷۲۲

مدیر نیروگاه بخار شهید رجایی گفت: تعمیرات اساسی تجهیزات واحد شماره سه بخار نیروگاه شهید رجایی از سوی متخصصان این نیروگاه در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، حبیب شریفی درباره انجام تعمیرات اساسی واحد شماره سه بخارگفت: پس از گذشت 65 روز از شروع تعمیرات این واحد هم اکنون بخش عمده‌ای از فعالیت‌های تعمیراتی این واحد در سه حوزه مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق توسط متخصصان این شرکت انجام شده و یا در مراحل پایانی و مونتاژ قرار دارد.

مدیر نیروگاه بخار  شهید رجایی ادامه داد: همچنین بر اساس پیشرفت کارها پیش بینی می‌شود مطابق برنامه ریزی انجام شده کمتر از یک ماه دیگر با اتمام تمام فعالیت‌های برنامه تعمیرات اساسی، این واحد دوباره آماده بهره‌برداری و تولید برق پایدار شود.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های برنامه تعمیرات اساسی این واحد افزود: بخش بسیار مهم و گسترده‌ای از فعالیت‌های تعمیرات اساسی بیش از 4 هزار و 500 فعالیت، مربوط به تجهیزات الکتریکی و ابزار دقیقی واحد است.

مدیر نیروگاه بخار با تاکید بر حساسیت بالای تجهیزات الکترونیکی و ابزار دقیقی اظهار کرد: علی‌رغم گستردگی فعالیت‌های تعمیرات اساسی این حوزه، خوشبختانه بخش قابل توجهی از فعالیت‌ها انجام شده و سایر فعالیت‌ها نیز مطابق برنامه زمانبندی در حال انجام است.

گفتنی است، هرساله به منظور اطمینان از عملکرد واحدهای 13 گانه نیروگاه در تولید انرژی الکتریکی پایدار، واحدهای این نیروگاه متناسب با ساعت کارکرد آن و براساس دستورالعمل‌های مربوطه تحت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و دوره‌ای قرار می‌گیرند که در این فصل از تعمیرات هم، 17 فعالیت تعمیراتی برنامه ریزی شده است که از اوایل مهرماه، آغاز شده و تا پایان اردیبهشت سال 1403 ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز