خبرگزاری کار ایران

۲۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۴۴

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۸ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان و مالخران وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها، گاراژها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و تحقیقات صورت گرفته، ۱۰ سارق و ۳ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در این رابطه، ۴ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو ال ۹۰، یک دستگاه خودرو روآ، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو پژو پارس و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان به معرفی سارقان و مالخران برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز