خبرگزاری کار ایران

تشدید بازرسی‌ها از بازار استان فارس در آستانه شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۳۳

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا از ۲۰ آذر ماه خبر داد و گفت: فعالیت بازرسان اداره کل صمت از روز دوشنبه تشدید می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی شریفی گفت: با توجه به دستور العمل ابلاغی، اتاق اصناف موظف به تشدید بازرسی ها در آستانه شب یلدا شد.

وی با تاکید بر نظارت بر کل صنوف به خصوص صنوف مختص این ایام مثل میوه فروشی ها، آجیل، شیرینی، خشکبار و غیره گفت: نظارت ویژه از لحاظ گرانفروشی، مسایل بهداشتی و عرضه کالاهای با کیفیت صورت می گیرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به این که دو نمایشگاه عرضه مستقیم اقلام و کالاهای مورد نیاز در سطح شیراز پیش بینی شده است، افزود: نماشگاه اول در محل نمایشگاه های بین المللی واقع در شهرک گلستان و نمایشگاه دوم در گذر هنر واقع  درو حافظیه شیراز مستقر شده است و در شهرستان ها، اتحادیه ها و اتاق های اصناف برنامه ریزی کرده و این نمایشگاه ها در سطح استان برپا است.

لازم به ذکر است واحد بازرسی اداره کل صمت به شکل ویژه در کل استان بر عملکرد صنوف و اتحادیه ها نظارت دارند لذا مردم در صورت مشاهده تخلف صنفی می توانند به سامانه ۱۲۴ اعلام شکایت کنند و اگر مردم از نحوه بازرسی ها گلایه مندی داشتند، اعتراض خود را در سامانه مردم رسی به نشانی UU1.ir ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز