خبرگزاری کار ایران

معرفی برترین‌های مسابقات دوومیدانی و شطرنج دانش آموزان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۴۰۶

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: برترین های مسابقات دوومیدانی و شطرنج دانش آموزان دختر متوسطه دوم فارس معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: چهلمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم استان فارس یادواره شهدای دانش آموز در رشته دوومیدانی و شطرنج به مدت دو روز در مجموعه ورزشی حمزه ، نرجس و حافظیه برگزار شد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اموزش و پرورش فارس گفت: در پایان این رقابت ها در رشته دوومیدانی تیم ناحیه ۳ شیراز بر سکوی قهرمانی ایستاد و‌ تیم ناحیه ۲شیراز دوم شد و تیم های استهبان و داراب مشترکا مقام سوم بدست آوردند و تیم سده نیز به‌عنوان تیم برتر اخلاق و فرهنگی انتخاب شد.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس اظهار داشت: در ادامه این مسابقات در رشته شطرنج ناحیه ۱ شیراز به مقام اول دست یافت. تیم ناحیه ۳ شیراز دوم شد و تیم های ناحیه ۲ شیراز وکازرون مشترکا سوم شدند و مقام برتر اخلاق و فرهنگی به تیم فیروزاباد رسید.

زیدآبادی نژاد افزود: نفرات مستعد و استعداد های برتر این دوره از مسابقات شناسایی و به اردوهای آماده سازی تیم های منتخب استان دعوت و به مسابقات کشوری که در دهه فجر برگزار می گردد اعزام می شوند.

شایان ذکر است در مرحله اول این رقابت ها در مقطع متوسطه دوم دختران که در ۶ رشته ورزشی بسکتبال ،هندبال ،تنیس روی میز ، شطرنج‌،بدمینتون و دوومیدانی برگزار شد بیش از ۱۳۰۰ نفر دانش اموز ورزشکار شرکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز