خبرگزاری کار ایران

تکمیل عملیات اجرایی ۱۲ طرح آبخیزداری در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۲۷۴

معاون منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: از ۲۴ طرح آبخیزداری امسال، ۱۲ طرح در استان اجرا و تکمیل شده است.

به گزارش ایلنا، مجید سپهوند گفت: از ۲۴ طرح آبخیزداری لرستان در سال ۱۴۰۲، ۱۲ طرح تکمیل شده، پنج طرح به مناقصه گذاشته شده و پیمانکار انتخاب شده است و پنج مورد دیگر نیز در حال تهیه اسناد مناقصه است که برای دومین‌بار مشاور برای طراحی، مطالعه و نظارت بر طرح‌های استان انتخاب خواهد شد.

وی اعتبارات مصوب معاونت آبخیزداری را برای امسال ۷۲ میلیارد تومان عنوان کرد که ۳۷ میلیارد تومان آن ملی و ۳۵ میلیارد تومان دیگر استانی بوده است.

سپهوند گفت: این طرح‌ها شامل طرح‌های کرخه و کارون بزرگ و سد‌های موجود (الیگودرز - کوچهری) است که معادل ۲۲ میلیارد تومان از طرح تبصره ۸، طرح جامع حوزه آبخیز و خیران ۱۳ میلیارد تومان و دو میلیارد تومان هم برای مطالعه جدید در بروجرد و بدهی دیون مطالعات سنوات قبل بوده است.

معاون منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به اعتبارات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان لرستان در خصوص عملیات آبخیزداری و آبخوانداری ۱۶۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۴۴ درصد آن شامل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار استانی و ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز