خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

منابع مالی انتقال آب به مهرگان در تفاهم‌نامه با وزارت نیرو تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۴۴۱

استاندار قزوین گفت: عمده‌ترین دستور کار تفاهم نامه استانداری با وزارت نیرو تامین مالی انتقال آب از سد طالقان به مهرگان است تا بدین وسیله آب با کیفیت در اختیار واحدهای مسکونی مستقر و در حال احداث این شهر جدید قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی اعلایی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه استانداری قزوین با وزارت نیرو، گفت: موضوع مولدسازی دارایی‌ها یکی از سیاست‌های اصلی نظام در جهت تامین مالی پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای است و استان قزوین در این بخش رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.

استاندار قزوین افزود: در همین راستا، نخستین تفاهم نامه ایجاد زیرساخت‌های آب و برق از محل درآمدهای این طرح بین وزارت نیرو و استانداری منعقد شد تا بدین وسیله بخشی از پروژه‌ها از محل این منابع تامین مالی شود.

به گفته استاندار قزوین، علاوه بر طرح انتقال آب از سد طالقان به مهرگان و سایر شهرهای استان، طرح‌هایی از جمله تصفیه فاضلاب و سایر پروژه‌های آبرسانی شهری و روستایی از محل تامین اعتبار همین تفاهم نامه اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: امضای این سند، نخستین تفاهم نامه بین استان‌ها با وزارت نیرو بوده است که‌ امیدواریم با انجام این کار در آینده نزدیک شاهد سرعت افزایش خدمات دهی این بخش به شهروندان استان نسبت به گذشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز