خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد لرستان خبر داد؛

افزایش نظارت استاندارد بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۸۳۱

مدیر کل استاندار لرستان از انعقاد تفاهم نامه ای با نظام مهندسی جهت افزایش نظارت بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید والی زاده مرادی روز یکشنبه سوم آذرماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای نظارت موثر بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل استاندارد استان، راه ‌وشهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان منعقد گردید.

وی افزود: با توجه به این تفاهم‌نامه در قالب گشت‌های مشترک بین این سه دستگاه از محل ساخت مصالح غیراستاندارد بازرسی‌هایی به‌عمل خواهد آمد.

مدیرکل استاندارد لرستان ادامه داد: نظارت بر پروژه‌های ساختمانی، بهره‌برداری از امکانات علمی و فنی طرفین و تدوین و بازنگری استانداردهای ملی و همکاری در تدوین استانداردهای بین‌المللی از موارد این تفاهم‌نامه است.

والی‌زاده مرادی گفت : براساس این تفاهم‌نامه مهندسان ناظر موظفند در صورت مشاهده مصالح غیراستاندارد، آن‌را به اداره‌کل استاندارد معرفی کنند.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه در ۸ ماده و به‌مدت یک‌سال منعقد گردیده و در صورت تخلف توزیع‌کنندگان واحدهای صنفی، اداره کل استاندارد متخلفین را به دستگاه قضا معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز