خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی کشور:

مردم ما در مسیر شهدا و امامت با صداقت قدم برمی‌دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۴۱

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از ابتدای انقلاب تا امروز، دشمنان به شکست نظام اسلامی دلخوش بوده‌اند؛ اما راه و الگوی مردم ما شهدا و امامان هستند و مسیر آن‌ها را صادقانه طی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یادواره شهدای انتظامی استان قزوین، عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم با اینکه مکتب شهیدان انقلاب اسلامی مکتب امام حسین(ع) است، گفت: همه ما در قبال شهیدان وظیفه داریم و باید مقابل ظلم ایستادگی داشته باشیم و از آنجایی که مکتب شهدا برگرفته از امامت، ولایت و یک ایدئولوژی است و حرف و راهشان حرف و راه امام بود، نامشان و راهشان فراموش نخواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد:  فرهنگ ولایت و امامت از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که بدون آن حتی اگر قرآن هم بر سر نیزه کرد، حقه بازی خواهد بود.

مقام عالی انتظامی کشور عنوان کرد: صهیونیست‌ها ادعا داشتند که از نظر اطلاعاتی و نظامی قوی هستند اما در طوفان الاقصی دیدیم که چطور نیروهای مقاومت به آن‌ها نفوذ کردند و این بی آبرویی تا ابد برای رژیم غاصب صهیونیستی باقی می‌ماند و همین باعث شد خشم خود را با بمباران کودکان و بیمارستان خالی کنند.

رادان گفت: در استان قزوین شهدایی داشتیم که در عرصه‌های مختلف درخشیدند و فرهنگ شهادت در این استان وجود دارد که شهید بابایی، لشگری و رجایی ازجمله آن‌ها هستند و ۱۴۶ شهید انتظامی تقدیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قدم برداشتن در مسیر شهدا جایز است اما وقتی وارد این مسیر شدیم عقب نشینی کردن از آن ظلم است.

رادان عنوان کرد: اگر گروهی بر اساس مکتب حسین(ع) گام برداشته‌اند باید آنها که می‌مانند بر اساس مکتب سالار شهیدان کاخ دشمنان را نابود کنند و برای رزم در میدان امام حسین(ع) آماده باشند، این مکتب به عمار و ابوذر نیاز دارد و همواره باید برای حضور در جبهه‌های جدید آماده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز