خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

راه حل رفع مشکلات پرستاران ترک اتاق عمل و محل کار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۳۱

نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مترون‌ها و پرستاران در راستای بررسی مطالبات و خواسته‌های جامعه پرستاری برگزار شد

به گزارش ایلنا از رشت، نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مترون‌ها و پرستاران در راستای بررسی مطالبات و خواسته‌های جامعه پرستاری، با حضور عباس عبادی – معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نازیلا جوادی – مدیر امور پرستاری دانشگاه، ادیب – رئیس دانشکده پرستاری و دلسوز – رئیس نظام پرستاری شهرستان رشت برگزار شد.

محمد تقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به جانفشانی‌های پرستاران، گفت: زحماتی که همکاران ما می‌کشند و در تمامی صحنه‌ها حضور دارند باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به درخواست‌های مکرر از استاندار گیلان بعنوان عضو شورای عالی کشور، گفت: خواسته‌های همکاران پرستاری ما بارها مطرح شده و پیگیر تحقق آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به موضوع حرکت دانشگاه به سمت سامانه کارآمد بجای سامانه قاصدک، گفت: قانون بهره‌وری بالغ بر ۱۲ سال اجرا نشده بود، از طرفی صبر همکاران ما نیز اندک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل‌های موجود بخشی از همکاران پرستاری در بحث تعرفه‌ها دیده نشده‌اند و باید با همکاری لازم به سمت حل این مشکلات برویم.

وی تاکید کرد: موضوع پرستارانی که شامل دستورالعمل پرداختی نمی‌شوند نیز باید برطرف شود، اما راه حل موضوع ترک اتاق عمل و محل کار نیست.

در ادامه نشست نیز پرستاران و مترون‌ها به طرح مباحث و مطالبات پرستاران پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز