خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از سه واحد تولیدی مشکل دار در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۴۳

با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی روند تولید و مشکلات سه واحد تولیدی-صنعتی درارومیه بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از مدیران استانی مرتبط از واحد‌های تولید کننده عرقیات گیاهی، عسل و کارخانه چسب بازدید و مشکلات آن‌ها را به صورت میدانی بررسی کردند.

عتباتی در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف این واحد‌ها از نزدیک در جریان روند تولید و محصولات آن‌ها و مشکلات هر واحد تولیدی قرار گرفت و در نشستی که با مدیران آن‌ها داشت مشکلات شان را استماع و دستور طرح آن‌ها را در جلسه آتی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط صادر کرد.

کارخانه تولید عرقیات گیاهی با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن در سال، ۵۰ نوع محصول مختلف از عرقیات گیاهی دارویی و غیر دارویی دارد و زمینه اشتغال ۱۵ نفر رافراهم کرده است.

کارخانه تولید وبسته بندی عسل با ظرفیت تولید بیش از ۱۷۰ تن عسل در سال با شش نوع عصاره گل‌ها زمینه اشتغال ۳۲ نفر را فراهم کرده است و کارخانه چسب  نیز  با ظرفیت اشتغال ۴۵ نفر مراحل احداث خود را طی می‌کند.

در ۹ ماهه  سال ۱۴۰۲ رئیس کل دادگستری استان از ۳۲ واحد تولیدی بازدید کرده  و در ۱۸ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشکلات آن‌ها بررسی و تصمیمات کاربردی برای آن‌ها اتخاذ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز